Prečo LUMAG?
Wacker Neuson, Weber MT…. značky, ktoré netreba žiadnemu zručnému majstrovi predstavovať. Prečo sme pri výbere hutniacej techniky do požičovne náradia EN technika zariskovali a investovali do menej známej značky, ktorú na internete nájdete len s väčšou námahou?
LUMAG GmbH je nemecká firma, ktorá sa špecializuje na výrobu drevoobrábacích strojov, štiepačov palivového dreva, hutniacej a stavebnej techniky. Pri výbere vibračných dosiek a hutniacej techniky nás zaujímalo najmä to, čo sa nachádza pod kapotou a tvorí základ každého poriadneho stroja. Motor.
Výrobky značky LUMAG používajú v prevažnej väčšine motory značky Loncin. Ide o najväčšieho čínskeho výrobcu spaľovacích motorov. Nekvalitná Čína – napadne určite každého z Vás. Nie je to celkom tak. Tieto motory sú síce lacné, no zároveň spĺňajú najprísnejšie svetové emisné limity EPA III. Spaľovacia sviečka je umiestnená v strede spaľovacej komory, aby sa skrátila vzdialenosť šírenia iskry a aby sa palivová zmes spaľovala rýchlejšie a efektívnejšie. Tým dochádza k väčšej účinnosti spaľovania a nižším emisiám výfukových plynov. Nové piestne krúžky tvaru T znižujú emisie oxidu uhlíka a zvyšujú výkon motora. Vďaka novému tvaru a nižšej hmotnosti piestnych krúžkov dochádza k menšiemu treniu, vo valci sa pohybujú ľahšie a tým garantujú aj dlhšiu životnosť.
Medzi najväčších odberateľov motorov Loncin patria firmy GGP (najväčší európsky výrobca sekačiek a záhradných traktorov), nemecké AL-KO, či motocyklová divízia BMW.
Motory Loncin majú najväčší možný výkon a spoľahlivosť za skutočne rozumnú cenu.
Pokiaľ Vás tieto argumenty nepresvedčili, spoločnosť LUMAG Vám ponúka aj inú možnosť. Niektoré výrobky sú v ponuke aj s notoricky známou značkou motorov Honda. A tie už slúžia naozaj všade, kde sa pozriete. Máte ich doma, používate ich na záhrade, pri práci, poháňajú naše autá, motocykle aj lode, dokonca lietajú. Za túto rokmi overenú istotu si síce priplatíte, stále však nemusíte mať hlboko do vrecka.
Viete, prečo je napriek týmto výhodám značka LUMAG málo známa? Odpoveď je jednoduchá. Neinvestuje do reklamy. Iné spoločnosti premietajú do cien produktov náklady na internetovú reklamu, darčeky a pozornosti pre obchodných zástupcov a svojich predajcov. Jediné, čo nám spoločnosť LUMAG na začiatku spolupráce ponúkla v oblasti marketingu bolo zopár nemeckých katalógov. Jednoduchá internetová webstránka je ďalším dôkazom toho, že v tejto spoločnosti sa skutočne investuje do inovácií a nie do reklamy. Na čo aj? Vďaka svojmu dobrému menu sa už dnes predávajú výrobky LUMAG v Európe na tisíce. Rastúci záujem začína byť citeľný už aj na Slovensku.
V pomere ceny a kvality sme nemohli zvoliť lepšie.
Pre informácie ohľadom aktuálnej ponuky strojov a príslušenstva značky LUMAG kontaktujte info@entechnika.sk .